Wauw! Vorige week bereikte ons online bestelplatform en kassaleverancier Next to Food de magische grens van 1 miljoen bestellingen! Wij vonden dat een reden om hier samen met Next To Food wat extra aandacht aan te geven.

OP NAAR HET MOOIE UITHOORN

Woensdag 18 april reisde ons marketingteam af naar het idyllische Uithoorn. Deze middag is bij Family Uithoorn door RV WEBDIENSTEN een promovideo opgenomen ter ere van de miljoenste bestelling. Marvin Meeuwig, ondernemer van FAMILY UITHOORN, is niet cameraschuw en vond het absoluut niet erg om mee te werken aan dit leuke project. Dit betekende dat een hele middag lang de zaak vol stond met cameramensen en andere hulpen. De slingers en ballonnen hingen overal.

“MAMA, DE BUURMAN RENT ZIJN WINKEL UIT”

Dat al die cameramensen en toeters en bellen de aandacht trokken, was wel duidelijk. Want tja, het werk gaat gewoon door natuurlijk. Dat betekende dus ook dat de mensen die binnenstapten voor een verfrissend ijsje (het was één van de warmste 18 aprildagen ooit gemeten, met zo’n 23 graden celsius), behoorlijk werden verrast door wat binnen allemaal gebeurde. Nieuwsgierig vroegen zij waar alle aandacht om was. Marvin zou Marvin niet zijn als hij er de draak mee stak en iedereen opriep om die avond naar RTL Boulevard te kijken, want daar zou het gebeuren!

Een deel van de opnames gebeurde ook buiten voor de zaak: Marvin komt met zijn bezorgtas de winkel uit rennen om zo snel mogelijk de bestelling op plaats van bestemming te krijgen. Rennen dus, ja. Aangemoedigd door een groepje jongeren dat buiten van het prachtige weer stond te genieten, mocht Marvin dit in zijn warme bezorgjas een goed aantal keer overdoen. De buurvrouw kwam ook om een hoekje kijken, gealarmeerd door haar dochter, die haar moeder verteld had dat de buurman zijn winkel uit rende.

OPNAMESETS EN CONFETTIKANONNEN

Na een paar uur lang opnames te hebben gemaakt in de winkel, lieten we de Family-medewerkers in Uithoorn met rust en vertrok iedereen naar de volgende locatie. Het marketingteam van FHC reed daarbij met hun flitsende Citroën C1 nog dwars door een opnameset van een andere professionele cameraploeg. Oeps! Zo gebeurt er nog eens iets in Uithoorn, zullen we maar zeggen.

Een aardige mevrouw uit De Kwakel was bereid om ons te helpen met de promovideo en mee te spelen als de verraste dame die de miljoenste bestelling had geplaatst. Nadat het ontsteken van de confettipoppers tot twee keer aan toe was mislukt, kwam het echte confettikanon tevoorschijn. Eindelijk stond de confetti goed op video. De troep die het daarna gaf, heeft ons nog flink wat tijd gekost om op te ruimen.

TUSSEN DE SCHAPEN

Tot slot hebben we de laatste shots nog opgenomen op de mooie groene wegen tussen de schapen. Met een verfrissend ijsje toe kwam de opnamedag tot een einde. En nu, na de bewerkingen, kunnen we jullie het resultaat van deze enerverende opnamedag laten zien. En, NEXT TO FOOD: Gefeliciteerd!